Kakångest

Usch, har lite ångest nu:( Tog ett par (ganska många) kakor till mitt redan ganska stora mellamål så är väldigt mätt just nu:( Ska börja laga mat till mig och familjen om drygt 40 min, blir lax. Lax med tandoorikrydda på, till det blir det ris och typ sallad som man ska ha på matlagningsyoghurt och lime. Blir spännande:)

Imorse när jag vakna var jag supertrött, vet inte rikigt varför för jag hade sovit hyfsat mycket iaf. Har pluggat lite nu när jag kom hem från skolan men orkar inte göra det mer just nu. Hatar att allt plugg jag har och göra just nu är på datan, det är så lätt att bli distaherad när man sitter vid datan. Särskilt när man inte har några ideér till dem arbeten man håller på med. Det suger!


Kommentarer
Postat av: marinesummer

Det gör ínget, det där med kakorna. De kommer inte sätta sig. Se det som att du unnade dig lite njutning för själen en sådan här mörk tisdag. Blö. Man blir trött av att bara titta ut.

2010-12-07 @ 17:58:44
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0