Tråkig "året-som-har-gått" lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Har nog gjort det mesta som jag gjort iår tidigare år också, alltså banta, hetsa, försöka äta nyttigt, försöka bli frisk, isolera sig......

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, mitt nyårslöfte då var att gå ner till 45 kg men det nyårslöftet har jag inte strävat på rikigt efter på nästan ett halvår.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära? 

Ja, min kanin. Hon stod mig nära.

5. Vilka länder besökte du? 

Spanien & Grekland!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Ja, ett år fyllt av lycka och goda vänner!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?  

25 januari, dagen då min kanin dog:(

8. Vad var din största framgång 2010?

Att jag faktiskt tog det första steget mot ett äs-fritt liv.

9. Största misstaget?

Att jag har isolerat mig från allt och alla.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har varit förkyld ett par gånger, inte mer än så;) Skadad, nä inte direkt.

11. Bästa köpet?

Oj, svårt... Jag köpte ett par fina jeans i en kinesaffär i Spanien, de var ganska billiga har jag för mig och fina:)


12. Vad spenderade du mest pengar på? 

Kläder antar jag, fast spenderar inte särskilt mycket på det heller. Sparar mest.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Hm. Försöker verkligen tänka efter men jag kommer inte på någonting! Huvudet är helt blankt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Alltid och alltid, men Shakiras "Waka Waka" känns ganska 2010:)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ohh, jag vet inte! Förut var det nog mer ojämt, glad ibland sjukt ledsen ibland. Iår har det varit mer stabilt, ganska ledsen hela tiden. Så antar typ samma. Skulle dock vilja vara mycket gladare...

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat kompisar, helt klart.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Ha ångest över mat, kropp och vikt!!!!
18. Hur tillbringade du julen? 

Hemma med familjen och farmor.
19. Blev du kär i år?

Nej tyvärr

20. Hur många one night stands? 

Inga (såklart)

21. Favoritprogram på TV? 

The Vampire Diaries, Top Model:)

23. Bästa boken du läste i år?

Har inte läst så mycket i år, men har läst om för typ tredje gången nån/några böcker ur "The Twilight Saga", och de böckerna är ju alltid bra:) Har även läst några böcker av Camilla Läckberg som jag gillar!

24. Största musikaliska upptäckten?

Lady Gaga & Taylor Swift.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag jobbade hela dagen, var supertrött när jag kom hem så gick och la mig tidigt! Fick dock min ögonsten, min dator alltså:)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja, massvis med saker! T ex om jag hade blivit kvitt med min ätstörning hade året blivit bättre, om jag tvingade mig själv att vara lite social skulle året nog blivit bättre och om jag hade varit lyckligare skulle året blivit bättre (nähä).

27. Vad fick dig att må bra?


Min lillasyster, helt klart. Hon får mig att skratta och hon vi förstår varandra, vi hör ihop. Även om hon inte alls vet om mina problem och alltid tror att jag är sur när jag har ångest så hör vi ihop på något sätt. Jag behöver henne mer än hon behöver mig tror jag.

28. Vem saknade du?

Mina kompisar, och min döda kanin:(

29. De bästa nya människorna du träffade?

Har inte träffat några nya människor tyvär:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0