Ångesten kryper inom mig

Jag är rädd. Rädd för vad vågen ska visa imorgon. Vill inte väga mig, men samtidigt vill jag det. Är så jävla rädd. Kommer ha ångest sen när jag ska sova, som jag har haft alla kvällar den här veckan. Kan inte sova på grund av all ångest, stress och jobbiga tankar som finns inom mig. Igår kändes ångesten som om det var maskar som kröp under huden på mig, usch det var riktigt obehagligt. Kan nog vänta mig samma krypande känsla ikväll. Jag är rädd.

Jag har ätit som jag brukar (kanske lite mer?) den här veckan men inte tränat ett skit. Inte ens promenader har jag kunnat gå på på grund av smärtan i benen, det suger. Men imorn kommer jag kunna träna för idag hade jag bara lite ont! Tur det.

Har bakat pepparkakor idag, kollat på The Vampire Diaries (är redan på avsnitt 20:O), kollat på tre filmer plus ett program om Harry Potter och dödsrelikerna. Har knappt satt min fot utanför dörren. Lyckat.

Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Det kommer gå bra, andas bara lugnt... Min kompis sa till mig att det är bara en manick som visar en random siffra. Tänk på det :)



Fortsätt kämpa och lycka till! <3

2010-11-21 @ 11:45:08
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0