En bra & en dålig sak

Denna dag har inneburit en bra och en dålig sak. Vi kan börja med den dåliga.

- Det gick typ sjukt dåligt på fysikprovet fast jag hade pluggat som en galning och tyckte att jag fattade det mesta. Men nä, frågorna på provet var så annorlunda jämfört med boken:( Hoppas att jag får G... Jag som hade hoppats på ett VG i alla fall men den förhoppningen försvann ganska fort tyvärr.

- Den bra grejen är att jag fick se vårt spexfoto idag, och jag blev faktiskt ganska bra! Vid en snabb titt. För på den riktiga fotot ser jag otroligt jätte stor ut, och riktigt sur.

En till bra grej som ännu inte har hänt är att jag ska gå på Harry Potter och Dödsrelikerna (Del 1) ikväll! Har stora förhoppningar så jag hoppas att filmen når upp till dem! Det tråkiga är att jag kommer ihåg ganska mycket om vad boken handlar om men inte inte riktigt ordningen på när allt sker. Då är det lätt hänt att man bara sitter och försöker jämföra filmen och boken under filmens gång, samtidigt som man måste anstränga sig för att komma ihåg exakt hur det var i boken! Inte kul. Får försöka att slappna av och bara koncentrera mig på filmen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha vad bra :) inte så jävla muntert inlägg men kom inte på något glatt med mitt liv ^^

2010-11-20 @ 11:54:10
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0