Labbdag

Tjo, bloggade inget igår trots att jag satt framför datan nästan exakt hela dagen! Hade ju studiedag och hade kvällen innan planerat exakt vad jag skulle hinna med att göra. Så klocka tio satte jag mig vid datan och satt som klistrad vid den till klockan sex på kvällen. Hade en liten lunchpaus men inte mer än det. Satt inte med skolarbete hela tiden men nästan hela tiden faktiskt. Det är en grej som kan vara ganska bra med mig, att jag har endel självdiciplin i alla fall! Jag kan sitta och plugga till ett prov jag har om kanske 1½ vecka, det är inget någon av mina syskon kan göra i alla fall så det är ju bra:)

O idag var jag ju inte heller i skolan, labbade ju på ett speciellt ställe som ligger långt från skolan. Kommer ihåg senaste gången vi va där och gjorde en helt omöjlig fysiklabb, det va så inte kul. Idag var det lite roligare faktiskt, gjorde lite mer "lätta" labbar. Synd bara att vi ska skriva labbrapport på åtminstone den ena:/

Den ena labben vi gjorde va ju alltså en fysiklabb (med utrustning som inte finns på skolan) och den andra labben handlade om lukter. Hela rummet vi höll till i stank av en massa blandade lukter och så så fort jag kom in i salen mådde jag illa av alla lukter. Sedan skulle vi lukta i en massa provrör och en av provrören innehöll en skiiitäcklig lukt rent ut sagt. Det tråkiga är att jag tycker att mina händer luktar svagt som det provröret gjorde, uurrk.
Sedan gjorde vi lite egna parfymer och det var ju kul i alla fall:) Kändes som man gick på högstadiet igen och fick blanda massa dofter i etanol:) Det mindre roliga med den här labben är att alla lukter lixom fastnar i näsan och vägrar att släppa. Att händerna luktar som innehållet i det där jävla skitprovröret är ju inte heller något positivt direkt...

Imorn blir det tillbaka till skolan igen men jag slutar tidigt, skönt x) Har dock prov imorn, kan gå jättebra eller skitdåligt, har ingen aning för jag vet inte riktigt vad det är man ska fokusera på att kunna till provet:/ Superbra, verkligen. Sedan är det bara att gå hem och plugga igen, som vanligt. Aldrig en ledig stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja jag har lite uppevikt och undrar om jag skulle kunna få hjälp med att förlora vikt har fulkomligt ingen aning om vad och hur jag ska göra.

Finns här även för att peppa / kram

2010-11-25 @ 08:37:03
Postat av: Mimmi

Sv: Jag pratade om talängslan. Pratade i typ 7min, fastän det skulle va 5... kanske inte var så bra ^^ haha



Ja, precis. Innerst inne har jag en målvikt som jag kanske inte borde ha, det är svårt det där.

2010-11-25 @ 16:41:18
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0