Härliga tisdag, eller inte

Lite småjobbig dag idag. Men att ta sig upp ur sängen gick i alla fall ganska bra, hade ju sovmorgon så kunde gå upp strax efter halv nio. I skolan gick lektionerna segt och när jag väl kom hem var det bara att sätta sig vid skrivbordet, plocka upp datorn och börja med läxorna. Lagade mat (lagar mat en gång i veckan), blev kyckling i Becelsås och till det fullkornsris. O nu sitter jag här och ska plugga, ska bara komma igång med det... Är ju inte mina favoritämnen precis som jag måste plugga... Psykologi, religion och samhällskunskap! Fy. Men i och för sig, vilka är mina favoritämnen??

Åt lunch idag med i skolan (mer än bara grönsaker alltså), kändes jobbigt:( Hatar att gå genom matsalen med en tallrik med mat på. Får för mig att alla stirrar så går och kollar ner i marken för att inte behöva möta andras blickar. Jag hatar det. Men antar att jag kommer vänja mig vid att äta i skolan, jag måste helt enkelt.

Så nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga! Önska mig lycka till!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0