Akut orkeslöshet

Jag drabbades av typ akut orkeslöshet efter middagen. La mig på sängen och bara stirrade ett tag, slog sedan på radion och bara låg och lyssnade på musik. Det var ganska så skönt. Orkade verkligen inte göra någonting. Jag som hade tänkt att träna idag! Men orkade verkligen inte. Låg i sängen någon timme sedan gick jag upp och skrev ut mitt redovisningsmanus och fixade espressokaffe på sånt där färdigpulver, det är jättesmaskigt faktiskt!

Nu känner jag mig lite bättre igen tack och lov. Men jag har faktiskt varit på väldigt dåligt humör nästan hela dagen. Eller dagen började bra, en lugn morgon men god frukost. Sedan åkte jag tidigare till skolan och fixade det sista på projektredovisningen med min projektkompis. Sedan när vi skulle äta lunch började mitt dåliga humör. Mådde lite illa och var inte alls sugen på att äta så åt inte alls mycket & såklart hade jag glömt att ta med mig frukt så var superhungrig hela eftermiddagen. Tisdagar är alltid så sega för mig, har tre supersega och tråkiga lektioner och utan frukt att knapra på var de olidliga. Så var extremt uttårkad och irriterad hela skoldagen:( Inte kul.

Nu hoppas jag bara att projektredovisningen går bra imorn, har knappt tränat någonting men som tur är har jag inte redovisning förens klockan tre så har gott om tid på mig att träna imorn! Vill hinna träna också innan jag åker till skolan men jag får se hur det blir med det. Annars får jag ta det när jag kommer hem... Nu ska jag läsa igenom redovisningen lite grann och sen ska jag göra mig iordning för sängen, sova, gud så skönt det ska bli! Fast är stressad så kommer säkert ha svårt att sova:( Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0