...

Usch jag mår inte bra!! Halsen gör jätteont och näsan bara rinner!! Jag blir så ledsen:( Vill ju inte vara sjuk! Jag var ju sjuk på sportlovet, räcker inte det? O nu börjar min näsa bli jätteöm av allt snytande, aj aj aj... O imorn ska jag infinna mig i skolan 08:30 för att opponera på en tjejs arbete som jag inte har fått läsa trots att jag har mejlat och bett henne skicka det till mig. Hon kommer säkert ändå inte komma dit för när jag frågade om hennes redovisning hade blivit uppsjukten från imorgon till någon annan dag och då visade det sig att hon inte ens visste att hon hade redovisning imorn ._. Smart chey det där alltså.

Men nu ska jag nog bädda ner mig i sängen med mitt lilla (stora) kvällsfika och läsa lite eller kolla på nått på datan, skönt! O sen sova! God natt på er^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0