Glad påsk!

GLAD PÅSK på er vänner!:) Solen skiner och vädret är jättefint men jag sitter inomhus och väntar på att mamma ska städa klart badrummet så jag kan gå på toa så att jag kan träna sedan;) Sen vid två kommer min farmor så ska vi käka påskmat, mums! Sill, köttbullar, Janssons, potatis & räkor kommer jag äta:D Till det kommer jag dricka en hel massa påskmust tror jag om jag känner mig själv rätt, hehe x)

Jag har redan startat påsken nu på morgonen genom att leta efter mitt påskägg, det tog ett tag men sedan hittade jag det. Mina föräldrar (påskharen?) hade hittat ett väldigt fifinurligt ställe att gömma det på, haha^^ Sedan fick jag en korg med massa chokladägg i, såg jättesmarrigt ut. Ska ta en bild sedan så ni också får se! Har bara smakat en liten godis ur påskägget, resten får vänta tills senare tror jag! Vill ju inte ha värsta blodsocker berg och dalbana redan på morgonen;)

Men nu ska jag gå och skynda på mamma lite med badrummet, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0