Gnagande ångest

Hej hej:) Idag känner jag mig lika orkelös som igår. Kom hem från skolan, kollade klart på en film jag börja kolla på igår, åt några kakor, gjorde i odning mellis, åt mellis framför datan, kollade lite på Top Model på datan, åt godis och nu mår jag illa och har ångest:( Ingen bra dag helt enkelt!! Borde gå ut på en promenad men jag känner inte för det, är så trött:( Hatar när man känner sig orkelös och man bara sitter framför datan i flera timmar utan att göra någonting!!

Men om jag inte tänker gå ut på promenad får jag tvinga mig själv att plugga lite, skriva lite på en labbrapport på en labb som gjordes idag. Lika bra att börja lixom...

Hoppas ni känner er mer positiva just nu än vad jag gör i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0