God natt var det här

Seg uppdatering idag, har ju haft fullt upp! Började inte skolan förens halv ett så började dagen med en lång och god frukost bestående av en macka och en skål yogurth med diverse saker i bland annat banan, flingor, kanel, russin, hasselnötter, havregryn! Det var supersmarrigt. Sedan vart det en halvtimmes promenad i det grå, tråkiga vädret, ganska skönt att få komma ut och röra lite på sig! Sedan pluggade jag lite och sen var det dags att åka till skolan. Efter skolan åkte och och några klasskompisar in till stan och kollade lite i affärer och fikade. Andra gången jag fikar denna vecka, oj oj oj! Men det är bra för mig att träna på det. Kom hem vid åtta-tiden, käkade middag och sen kollade jag och syrran på Talang 2011 men det var inget bra. Sedan kollade vi på Parlamentet, Nyheterna och sedan Är du smartare än en femteklassare;) O nu sitter jag här och ska strax sova! Borde verkligen plugga men det är ingen idé att göra det nu när det är så sent, får köra hårt imorn istället!

Så nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon igen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0