Godis varje dag

Hej på er... Idag känner jag mig trött och har ont i vaderna (fattar inte ens varför vaderna gör ont) och är på allmänt dåligt humör! Igår sa jag att jag var ledig från skolan idag men det är inte riktigt sant, vi har en dag i skolan då man ska vara hemma/på en arbetsplats och tjäna ihop pengar som man sedan ska skänka till länder som behöver dem. Så därför måste jag jobba här hemma idag, ska baka skorpor tänkte jag och få pengar av mamma. Det är jobbigt och tar lång tid så känner mig inte sådär jätte peppad på att göra det men jag måste så jag får helt enkelt ta o bita ihop och bara göra det!

Har även ångest för jag har ätit så sjukt onyttigt den senaste veckan. Godis varje dag. Men det blir lätt så för mig, om jag en gång börjar släppa på regeln (förra veckan) att inte äta godis i veckan så har jag jätte svårt för att hålla mig borta från godis nästa dag. O nästa. O nästa. Nu sitter jag här och äter kakor. Sedan i eftermiddag lär det väl bli godis. Åh! Nästa vecka ska jag verkligen försöka hålla mig borta från godis i veckorna, men det är svårt för jag har ju inte så mycket skola så det gör att jag är hemma väldigt mycket och blir uttråkad så slutar det med att jag sitter och äter godis. Så irriterande! Så idag är jag inte alls på bra humör och vädret är skit. MORR!!!

Kommentarer
Postat av: saradewez

Älskar godis!

2011-04-07 @ 10:41:51
URL: http://saradewez.devote.se
Postat av: Anna

Känner igen mig så :/

2011-04-23 @ 00:29:49
URL: http://annare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0