Kompiskväll

Åh vad jag är trött, och så har jag ont i huvudet vilket jag har haft hela eftermiddagen och kvällen! Har spenderat hela dagen och kvällen med kompisar. Har varit  både mysigt & jobbigt. Mysigt för vi lagade middag och åt och pratade länge. Jobbigt för att vi åt vilket kan vara ganska ångestframkallande för mig. Orkar inte göra något längre inlägg idag, har som sagt ont i huvudet så är jag trött. Vill bara sova men jag vet att jag borde plugga, har prov på onsdag och jag har inte ens börjat plugga! Panik. Jag skulle plugga igår men glömde helt bort det! Kom på det sent på kvällen när jag skulle gå och lägga mig:/ O imorn kväll är jag upptagen och jag måste fixa det jag ska ha på mig på min skiva vilket kommer ta ett tag och fixa... Jag är stressad helt enkelt! Men orkar inte skriva mer just nu så hej hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0