Obehagliga samtalsämnen

Tjena:) Idag har jag inga direkta planer förutom att jag hade tänkt att ligga ute och steka i solen ett tag!:) Borde egentligen fixa med projektredovisningen jag ska ha på onsdag (!!!!) men det är lite svårt att fixa med den själv utan sin grupp som består bara av min kompis. Så får fixa med det imorn.

Promenaden igår gick bra, kom upp en del obehagliga samtalsämnen som typ hur det är att ha sex i skogen och konstigaste stället man har haft sex på. Jag är 18 ½ år och oskuld och vill inte gärna berätta det för någon. Skulle typ dö av skam, nä men seriöst jag tror det.
Jag var ju tillsammans med en kille i 3-4 månader när jag gick i ettan, typ i slutet av januari till någon gång i maj tror jag och vi hade inte sex. Hur efterblivet är inte det? Men det var mitt fel. För jag hade (har?) så sjukt dåligt självförtreoende. Jag kunde helt enkelt inte. Tillslut blev det för jobbigt att bara ligga och mysa eller vad man ska kalla det i sängen så började undvika honom. Efter ett tag gjorde vi slut. Sedan dess har jag inte haft någon kontakt med någon kille alls, inte ens snackat i princip eftersom jag går i en tjejklass, inga killar alls. Så jag känner mig lite lost och oerfaren på killfronten.
Men som tur va frågade inte mina kompisar mig något om vilket det konstigaste stället jag hade haft sex på, tack och lov för det!

På tal om killar, igår när jag va på promenad pratade jag och mina kompisar lite om den där killen jag dansade med i onsdags. De tyckte att jag skulle snacka med han på Facebook och grejen är den att jag vill det. Men ändå inte! Han kanske tycker jag är jättekonstig om jag skulle börja snacka med honom eftersom vi dansade ju bara litegranna? Men sen kan man ju också tänka att vad spelar det för roll om han tycker jag är konstig? Vi kommer ju ändå aldrig träffas igen för han bor på andra sidan stan typ. Så egentligen är det ju bara att köra, jag har ju inget att förlora på det lixom!  Men åh, vet faktiskt inte hur jag ska göra:( SUCK!!


Kommentarer
Postat av: K

Prata med honom!! Killar gillar när man tar initiativ :) Och det där m oskuld, det är inget du behöver bekymra dig om!! Jag LOVAR att när du väl gillar en kille på riktigt och känner dig bekväm i hans sällskap så kommer det lösa sig med fysisk kontakt och det där av sig själv :) Men ja, prata med honom! Du lär ångra dig om du inte gör det :D även om det känns pinsamt och jobbigt lär det inte kännas likadant efter du har snackat med honom.

2011-04-25 @ 14:09:26
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: RH

Inget att skämmas för!

Man ska inte ligga bara för att ha gjort det.

Utan för att man verkligen vill dela en sån intim stund tillsammans med någon speciell!



Tänker fortfarande på min första med stor kärlek och är glad att det inte blev någon som bara ville ha ett lätt ligg!

2011-04-25 @ 19:37:38
URL: http://riotheart.blogg.se/?tmp=19140735
Postat av: Marine

Äh, gör det bara liksom! Jag brukar gå efter detta talesätt "man ska aldrig ångra det man har gjort, man ska ångra det man INTE gjorde". Och om det blir fel blir det en erfarenhet du lär dig lite av. :D live a little. Go girl

2011-04-26 @ 09:33:58
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0