Otaggad som fan

Suck, är inte taggad för att gå ut i kväll men jag har inget val! Vet inte vad jag ska ha på mig heller, temat är jättekonstigt och väldigt diffust men jag tänkte nog bara strunta i det och komma som vanligt. En av mina kompisar som ska dit skulle tydligen göra så så då tänkte jag också göra så...

Nu under eftermiddagen tänkte jag vara inne på datorn, kanske kolla lite på Top Model, läsa eller träna. Ska ju ändå duscha så då är det lika bra att träna innan, älskar att duscha efter träning men hatar det annars;) Hehe. Men nu ska jag kolla lite bloggar och fundera på vad jag ska ha på mig kväll, ciao på er:)

Kommentarer
Postat av: elin

åh, top model:))

2011-04-06 @ 12:14:32
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0