Promenix

Ikväll ska jag på promenad med några kompisar, ska bli kul. Tänkte gå på promenad under eftermiddagen men orkade inte, det var så varmt så ville jag bara ligga i solsängen och chilla med musik i öronen. Men så ikväll blire promenix vid åtta halv nio. Sen när jag kommer hem tror jag att jag ska äta godis! Har bestämt mig för att jag får äta godis både idag och imorn men sedan ska jag försöka bara äta godis på lördagar! Kanske någon dag mer ibland men det ska inte bli någon vana.

Spelade Sims i någon timme men det var inte så kul så stängde ner det så nu har jag inget att göra:( Seg eftermiddag! Men jag hoppas att det är mat snart så jag har nått att göra, haha;) Senså är jag hungrig också så att det är mat snart passar på alla vis ju.

Förresten! Hade shorts (utan leggins under) idag för första gången för denna säsong! Blev så himla varmt när jag låg i solen och stekte så var tvungen att krypa ur legginsen och bara ligga i shorts. Det kändes inte så jobbigt faktiskt även fast låren är den kroppsdel som jag fortfarande har ångest över:( Men nu ska jag köra lite Harpan på datan, så vi höres!

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag gick också i kjol igår för första gången utan leggins :D visst är det underbart? :D

2011-04-25 @ 08:28:34
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0