Tagga tagga tagga!

Tjena! Idag är jag hemma tidigt, så skönt. Skulle egentligen iväg med några kompis till en fotostudio så man blir sminkad och stylad och sådant, men jag ansåg mig inte ha tid med det eftersom jag ska på skiva ikväll och jag måste verkligen plugga:( Har samhällskunskapsprov på onsdag, hatar samhällskunskap! Hatar läraren och hans konstiga prov:( Men nog om sådant tråkigt!

Ikväll ska jag på skiva, är lite mer taggad nu än vad jag var förra veckan så jag hoppas att det blir kul i alla fall:) Det betyder att jag missar kvällens gympa, det är synd för jag tycker faktiskt det är roligt att gå på den! O nästa vecka missar jag den också för då är jag bortrest och veckan efter det är en röd dag. Så jag kommer missa den tre veckor i rad:(

Men nu antar jag att det är dags att börja plugga... Suck!

PS: Fick tillbaka mitt kemiprov idag jag skrev förra veckan och jag fick MVG på det, tack tack tack och lov!

Kommentarer
Postat av: camilla

GRATTIS :D

2011-04-11 @ 14:33:13
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0