Trerätters på en lördag

Tjena:) Uppdaterade aldrig igår kom jag på! Hade fullt upp hela dagen typ. Pluggade och var ute och sprang med mamma och syster. Vi sprang i ett spår i skogen, 5 km. Det tog 33 minuter och jag var sååå död efteråt!! Jag ska ju springa Vårruset i maj och det är på cirka 5 km och mitt mål är att springa hela tiden och på 30 min, så jag har tre minuter jag måste springa in;) Hehe. Men jag blir nöjd även om jag inte klarar max 30 min, bara jag springer hela vägen!

Det var på förmiddagen/eftermiddagen det. På kvällen var jag i skolan och serverade med klassen på en återträff mellan gamla skolelever som skolan ordnar. Det är välidgt häftigt, det var ett par där som gick ut för 50 år sedan. Kan ni tänka er vad länge sen! Men då så ska de äta trerätters middag och dricka vin så då serverade min klass så får man lite pengar i klasskassan vilket är behövligt till flak och sådant^^

Idag ska jag plugga och åka och köpa lite grejer inför min stundentskiva om 1½ vecka. Sedan måste jag även bestämma mig för vad jag ska söka i höst, ångest!! Orkar inte. Men har skjutit upp det så länge nu och ansökningstiden går ju snart ut, hjälp................................ Är stressad för allt som ska fixas. Så ska jag åka bort på fredag och vara borta i ett par dagar, ska till Wien om ni undrar. Bara en liten resa sådär. Kommer hem på tisdag kväll och på onsdagen är min skiva. Det betyder att jag måste fixa klänning och sådant innan jag åker. Stressad? Javisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0