Datanörd

Hjälp, jag har suttit vid datan hela dagen idag. Och då menar jag verkligen HELA dagen!! Från halv tio imorse till nu klockan tio på kvällen. Undantag matpauser på sammanlagt max 1 ½ timme. Så tragiskt. Jag menar, jag har drygt 1 veckas ledigt så slösar jag bort en hel dag genom att bara sitta framför datan. Så jäkla meningslöst! O vad har jag gjort på datan? Inget nyttigt i alla fall. Har kört fast med matten så måste fråga min syrra om hjälp och hon har inte varit hemma på hela dagen, hoppas hon är hemma imorn så hon kan hjälpa mig!

Nu funderar jag på att lämna datan och lägga mig i sängen och läsa lite, måste hinna läsa ut min biblioteksbok innan jag åker ju så jag hinner lämna tillbaka den! Annars blir det böter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0