Fail fail

Hej! Åh idag är jag lättad, för stunden. Har klarat tre test på matten som jag har legat efter med! Det känns skönt. Ligger nästan i fas nu! Men det som gör mig väldigt orolig är att jag har fuskat typ tusen gånger genom att använda miniräknare när man egentligen inte ska det på den här förberedande mattekursen. Känns ju jättebra att jag redan nu har lite problem med matten... Men jag ska ju gå en civilingenjörsutbildning men som är öppen ingång, man kan välja att endast ta kandidatexamen och sen bygga på med master om man vill. Men jag tror mina föräldrar skulle bli besvikna på mig om jag inte blev civilingenjör så får fan se till att klara det. Om jag pluggar hela nätterna kanske jag kan klara det. Om jag har tur!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte plugga till en viss nivå för att göra dina föräldrar nöjda. Plugga så länge du vill och det intresserar dig! =)

2011-08-07 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0