Kan jag klara det klart jag kan!!

Hej:) Idag inledde jag min sista arbetsvecka! Kan inte fatta att jag snart har jobbat i nio veckor... Tiden har gått så sjukt fort. Snart är ju sommaren över och det enda jag har gjort hela sommaren är jobbat, sovit, kollat på film och pluggat. Inte så kul direkt... Inte kan jag ta igen allt kul jag har missat till hösten heller för då måste jag verkligen ge järnet i plugget för att jag ska klara av det. Gulp, kommer jag orka?

Det finns så mycket osäkerhet inom mig just nu. Det är väldigt jobbigt att vara så osäker i sig själv, frågar hela tiden mig själv om jag verkligen kommer klara av det här. Ny stad, ny skola, nya människor, nya intryck. Nytt nytt nytt! Jag vill vara kvar i gamla vanor, vanor jag känner mig säker i. När jag flyttar kommer jag inte ha kvar något säkert, och det skrämmer skiten ur mig rent ut sagt. Men jag ska klara allt nytt. Ska. Det finns inget annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0