20110808

Halli hallå:) Första riktiga semesterdagen kan man säga! Samt första dagen jag är utomhus längre än två minuter sen i fredags. Jag och min syrra åkte och till ett shoppingcenter i närheten av min mammas jobb för att jag skulle klippa mig. Blev väl helt okej men tycker nog att det blev lite väl kort... Jaja, det fina med hår är att det växer ut relativt snabbt igen^^ Haha.

Sen efter jag var färdigklippen hälsade vi på mamma på hennes jobb. Där snodde vi massa kolor de har i små skålar (jättegoda!) samt drack lite varm choklad och kaffe i en sådan där automat. Sen åkte vi hem och har väl inte gjort något särskilt sen dess. Försökt göra massa matte men det har inte gått så bra:( Men är snart klar med kursen! Yey! Sen har jag bara ett kemihäfte jag antar att jag bör läsa...

Har bestämt med mina gamla kompisar att vi ska ses på onsdag, ska kanske även träffa mina skolkompisar på onsdag. O på lördag är jag och mina syskon bortbjudna till vår farmor, egentligen är jag inte alls sugen på att åka dit på min sista dag hemma men man kan ju inte tacka nej på grund av den anledningen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev också antagen till Linköpings universitet, andra antagningsbeskedet kom idag =) Jag har ingen bostad ännu naturligtvis då jag fick beskedet idag.

Om du känner dig ensam i början av studietiden så vet du att du inte är ensam. Jag vet inte någon som ska till Linköping eller som bor där (förutom du då, haha).

2011-08-08 @ 22:27:36
Postat av: camilla

hejsan:D hur mår du idag? har du haft de skoj idag?:D

kraam

2011-08-10 @ 20:31:35
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0