Baby goodbye

Nu undrar ni säkert varför jag skriver ett inlägg redan klockan sju? Skulle inte jag jobba och komma hem sent? Jo. Så var det tänkt. Men jag sa att jag inte ville jobba kvar idag, ville inte skriva på avtalet och ha en uppsägningstid på 2 veckor när jag knappt klarar av ett arbetspass! Så jag slutade. Känns lite surt att ha jobbat i 6 h och jag får inget för det, tjänade ihop 200 kronor första kvällen men eftersom jag inte hann skriva på avtalet fick jag inte de pengarna. Jävligt surt men så får det vara!

Ska träna om en kvart när min syrra har tränat klart, då ska jag kolla på Top Model samtidigt! Woho.

Kommentarer
Postat av: elli

vad jobbade du med?

2011-02-03 @ 12:34:03
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0