Barnpassning

Tja tja! Nu är jag hemkommen från barnpassningen! Gick bra. Vi kollade lite på TV, åt mat och gick på gympa. Så de var ganska lättförtjänta pengar:)

Har ätit ganska onyttigt idag, en chokladkaka på 90 g plus en "skål" med jappmousse eftersom min syrra hade namnsdag. Men men! Imorn kan jag äta lite bättre så är det ju lugnt, typ.

Nu ska jag snart gå oc h sova, har inte pluggat något idag direkt. Tänkte plugga innan jag skulle va barnvakt under de två timmarna jag stannade i skolan innan det var dags att hämta barnet men eftersom jag behövde en dator och biblioteket var stängt gick inte det! Får plugga mer imorn helt enkelt!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Alexis

Kan inte du skriva lite fler matdagböcker? (: kramar!

2011-02-23 @ 15:10:41
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0