Brutna rutiner

Jag gillar inte när mina rutiner bryts, och det har dem gjort idag! Slutade vid halv ett och det var pannkakor till lunch i skolan så jag tänkte att jag åker väl hem och äter hemma. Så gjorde jag det. Men sen blev jag sötsugen någon timme efter lunchen så tog några små kakor och ett kärleksmums som mamma bakade igår. O nu ska jag äta mellis, kommer ha ätit 8 (!!!) måltider idag! Okej, vissa har inte varit så stora direkt men 8, det låter så mycket! Det är frukost, frukt, frukt, lunch, mellis, mellis, middag, kvällsfika... Men ska inte tänka så nu. Tänka framåt är vad som gäller!

Nu ska jag gå och fixa mitt vanliga mellamål och sen plugga, hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0