Cutiepie

Hej hej! Vet ni, jag brukar alltid sitta vid skrivbordet eller i sängen med datan, nu sitter jag i min sacosäck:P Ville inte stöka till i min säng så det var därför jag satte nig här;) Har fixat i ordning lite på mtt rum för en kompis kommer hit om drygt 1½ timme, vi ska skriva på vårt projektarbete. Kommer ni ihåg förra gången hon var här? Det måste ha varit på höstlovet tror jag. Jag var jättenervös kommer jag ihåg. Men idag är jag inte direkt nervös, skönt:) Nu ska jag kolla några bloggar och sen ska jag kolla på Vampire Diaires, det är bra! Såg några avsnitt igår som jag redan har sett en gång förut men det var bra, saker som jag inte riktigt har hängt med på har nu klarnat;) Kollar någon av er på VD förresten?



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ÄLSKAR det!

2011-02-28 @ 15:24:45
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0