Förvånad var ordet

Hej... Mår lite bättre idag i alla fall! Tur det. Hatar såna dagar som igår!! När allt känns värdelöst. Dagen idag har också iofs känts lite värdelöst, men sen vände det för stunden iaf, som tur va.

Hade prov idag, gick nog inte så bra. Men det är svårt att veta med den läraren, det har varit prov jag tycker jag har skrivit så värdelöst dåligt att det finns inte men så får jag MVG i alla fall. Så tänker inte spekulera i hur det kommer gå, det får man helt enkelt se! Sen hade jag en jobbig fysiklektion som jag inte förstod mycket av. Sen va jag tvungen att va kvar i skolan en timme för att ha samtal. O det var på samtalet min dag vändes lite, fick veta omdömen som har satts på de kurser som pågår nu, och vet ni! Jag fick omdöme MVG i samhällskunskap (det ämne jag hade prov på idag), det trodde jag absolut inte. Hade inte ens tänkt tanken;) Jag vet att det bara är omdömen, men i alla fall. Blev förånad och glad:) Då kanske det inte är omöjligt för mig att få MVG i samhällskunskap trots allt!

Idag måste jag göra lite projektarbete men annars har jag inga planer på att plugga:D Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0