Help me

Åh min hals är så där förkylningstorr ni vet! Jag kommer bli förkyld, jag lovar:( Så typiskt!! Åh vad arg jag blir:'( Men idag innan jag blir förkyld på riktigt ska jag åka och spela bowling med en kompis och hennes tre kompisar som jag aldrig har träffat förut! Hjälp. Hon frågade mig i förra veckan om jag ville med och sa ja då, men jag trodde att det skulle vara några jag kände med också! Jag undrar så mycket varför hon valde just att fråga MIG om jag ville med... Hon kanske hade frågat flera innan men ingen kunde? Jag vet inte. Jag bara tycker att det är så konstigt. Men det är bra för mig, att träffa lite folk. Även om jag kommer vara jättenervös och säkert inte prata någonting...

Men nu ska jag  bara ta det lite lugnt och hoppas att förkylningen bromsas upp genom att kolla på lite serier eller något på datorn,i sängen, med en stor kopp te och några kakor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0