IKEA & mjukglass, och lite träning på detta!

Suck, har pluggat fysik i drygt 4 h. Seegt. Men har hunnit göra lite andra grejer också, som att träna och äta mjukglass på IKEA:D Syrran skulle köpa ett sängbord så då åkte vi iväg, hon skulle köpa läsk vid utgången och hade lite beslutsångest om jag skulle ta mjukglass eller inte. Men jag tänkte, va fan nu tar jag det bara! Så tog jag det. O gott var det! Var så länge sen jag åt mjukglass.

Sen när jag kom hem tränade jag till sista halvtimmen av Top Model och så pluggade jag 1 timme igen. Nu ska jag fixa kvällsfika, läsa och sen sova:) Önskar att jag hade tid att kolla på Irene Huss men det har jag inte, men att ligga och läsa i sängen en stund är inte så dumt det heller:)

Pussisar på er<3

Kommentarer
Postat av: R & S

sv: Men vi bor i Göteborg och har lov v7 och vad jag vet så har iaf stockholm lov v9 :) så det är ju olika för var man bor.



Duktigt att plugga fysik i 4 h! Det skulle jag aldrig orka.

2011-02-09 @ 22:11:37
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0