Känner mig lite halvdålig sådär

Känner mig lite dålig, har inte pluggat på hela dan och känner verkligen inte för att göra det nu:( Det blir lätt så, när jag inte har väldigt mycket att plugga utan sådär halvmycket. När jag har jättemycket att plugga har jag lättare för att bara sätta mig och börja ta tag i allt för att jag vill bli klar med allt någon gång, men nu när det är halvmycket blir det alldeles för mycket "Jag gör det sen", "Inte just nu", "Ska bara köra lite Sims till och sen kan jag plugga". Och sen blir det i alla fall inte av! irriterande!

Så istället för att plugga har jag åkt skidor & kört Sims. Det gick inte så bra att åka skidor, de kändes så hala så gled så mycket bakåt och eftersom jag lånande pappas skidor och stavar var stavarna för långa så jag blev fort trött i armarna för jag behövde hålla uppe dem så mycket! Irriterande. Nu ska jag se om jag orkar plugga, annars får jag väl plugga mycket imorn istället. Det är samhällskunskap och projektarbete som står på tur just nu, och två grejer till kom jag just på! Hjälp jag har ju mycket att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0