Kursprov i fysik borde förbjudas

Så va man hemma från skolan då. Dags att ta upp fysikböckerna och börja dagens plugg inför kursprovet på fredag! Herregud. Jag kommer . Eller få IG... Vilket är ungefär samma sak för mig.

Men ikväll är det jympa, trevligt trevligt;) Eller lite halvt i alla fall! Har inte gått på någon promenad eller så idag och då kan det vara skönt att komma iväg och röra lite på sig.

Så nu ligger fysikboken här och väntar på att bli uppslagen, men först ska jag gå och fixa mellis! För jag är dunderhungrig. Åt bara sallad idag till lunch eftersom det inte var någon bra mat så nu kurrar magen för fullt så det är bäst att jag ger den nått att sysselsätta sig med snarast!

Kommentarer
Postat av: Valery8567

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-07 @ 10:29:43
URL: http://valery8567.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0