Nämen ingen lunch?!

Sådär, min kompis åkte från mig för drygt 1 h & 20 min sedan. Det gick bra med projektarbetet! Vi hann skriva en hel del. Kändes bra. Sedan när hon hade gått kom jag på en grej, jag har ju inte ätit lunch idag! Åt frukost vid halv tio, och åt några kakor någon timme efter frukost (fyyy!!!). Sedan åt jag ingen lunch innan hon kom för jag var inte så hungrig och sen blev det bara inte av.
Åt mellis efter hon hade gått, medans jag kollade på Top Model. Men ingen lunch. Hade jag varit ensam hemma hade jag aldrig glömt bort att äta lunch, för då känner jag direkt när jag är hungrig. Men men, så är det väl ibland att man skippar måltider med icke flit. För jag gjorde det faktiskt inte med flit, lovar!

Om någon timme ska jag laga mat, blir Broccolisoppa med potatis. Den verkade inte så jättegod men jag ska göra den i alla fall;) Den kanske blir supersmaskig^^ Hehe. Sen blire jympa! Är dock inte så taggad, halsen känns lite skör. Får ta det lite lugnt. Åh min syrra ska inte följa med på gympan, hon skulle på bio och äta efteråt:( Tråkigt. Men blir inte ensam i alla fall, min andra syrra och mamma är ju med som tur är. Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte >.<



hahaha ja FETTTT jävla sjuk dröm. shit! vart bor du? ^^

2011-02-28 @ 17:01:56
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så blir det ibland när man har mycket att göra:)

2011-02-28 @ 18:35:02
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0