Prov avklarat

Lyckades ta mig till skolan, var dock tvungen att lifta mellan mitt hem och tågstationen, läskigt. Men det gick bra! Som tur va kom jag precis med ett tåg så jag slapp stå och vänta i drygt 30-40 min, tur!! Nu till provet, tog det lugnt och försökte att inte stressa upp mig trots att jag inte förstod alla frågor. Det kändes som jag kommer få G i alla fall, alltid något. Men måste ju ha VG... Men ska inte tänka mer på det nu! För nu är det helg. Tyvärr kommer det bli en hel del plugg även den här helgen, men hallå jag är van vid att plugga på helgerna!

Oh jag måste sms:a en kompis och fråga om vi kan träffas i helgen, måste sälja studentbiljetter ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0