Pustar ut

Puh! Har haft fullt upp hela dagen! Är helt slut nu! I förmiddags följde jag med mamma och pappa och storhandla, sedan bakade jag och syrran cupcakes (de blev jättegoda!) halva eftermiddagen. Sen träna jag en halvtimme på crosstrainern, fikade (b l a nybakt cupcake), städade mitt rum, tog en paus från städandet och skjustade min syrra till hennes kompis som hade någon födelsedasmiddag eller något, fortsatte städa, åt mat, städade och nu är jag äntligen klar med städandet! Är som sagt helt slut. Ville kolla på "Välkommen åter" på fyran klockan åtta, haha älskar det men ville bli klar med städningen så hann inte se det:( Snyft.

Ska se om det går någon film på TV så ska jag krypa ner i soffan och glo på den och äta lite godis:) Det är jag så värd efter minst fyra timmars städande! Att det kan ta så lång tid att städa ett rum på kanske 16 kvadratmeter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0