Så här gick det sen

Hemkommen från bowlingen! Gick väl sådär, kom sist:P Hehe... O min nagel skadades:( Min högra tumnagel som gick sönder i förra veckan, var superkort men ändå skadade den sig:( Så nu är det ett stort jack i den, kan inte klippa bort den, skulle göra fruktansvärt ont så har satt på ett plåster och hoppas på att den kan växa lite så jag kan klippa bort det sen:)

Nu håller jag på med projektarbete på datan, och sen om ett tag blire middag. Usch jag har känt mig jättedålig den här veckan, knappt ingen träning och så har jag ätit godis nästan varje dag:( O idag vill jag inte träna, min hals är ju så där torr så om jag skulle anstränga mig skulle det nog bli mycket värre. Får gå på en promenad eller köra jättelätt på crosstrainern ikväll, Top Model går. Fast tror att jag har sett det avsnittet förut, men men får se hur jag gör! Nu kallar i alla fall projektarbetet, det är något jag iaf vet med säkerhet;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra av dig! ja!! here i come!!!

2011-02-27 @ 20:20:36
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0