Salladslunch

Hejsan hoppsan mina vänner! Idag är jag faktiskt ganska glad! Fick sluta tidigt för en lektion var inställd plus att jag fick reda på att jag antagligen inte behöver göra ett superjobbigt prov! Hihi.

Idag ska jag skriva, skriva, skriva på min religions-uppsats så jag inte behöver jobba så mycket med den imorn! Sen vill jag hinna träna också. Nu ska jag kolla lite bloggar och sen fixa mellis. Åt bara sallad idag igen i skolan, tålde inte den vegetariska maten så det fick bli morötter och paprika istället. Andra gången den här veckan som jag bara äter sallad! Dåligt. Hoppas att det är något imorn som jag kan äta för annars har det blivit lite väl många salladsluncher tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du vegetarian?

2011-02-24 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0