Smärtande muskler

Hej hej flickor (och pojkar?)! Idag har jag varit och träffat barnet som jag ska vara barnvakt åt imorgon, och hennes mamma. Är lite nervös inför morgondagen men det där barnet är väldigt gullig och snällt så det ska nog gå bra:)

Idag är jag väldigt trött, är som vanligt alltid det på måndagar eftersom jag alltid somnar sent på söndagar så börjar jag åtta på måndag morgon. Har som vanligt gympa halv åtta ikväll, känner mig så inte taggad! Har så himla ont i kroppen efter badmintonen igår, armen värker, rumpan värker och hela benen värker! Kommer inte bli ett så effektivt träningspass med tanke på all smärta jag kommer att få uthärda... Det roliga är att jag nästan bara har ont i höger halva av kroppen, det gör att det känns väldigt snett på något sätt när jag går, haha:)

Men nu ska jag försöka skriva lite på min religionshemtenta (suuuck) innan jag måste börja byta om! Hejsvejs på er<3


Kommentarer
Postat av: camilla

jag åkte med mikso aupair förmedling :)http://www.mikso.se/

Det gick jättesmidigt och snabbt att få familj där så den sidan kan jag verkligen rekommendera :D vad kul att du också har funderingar på att åka :D de tycker jag verkligen du ska om du funderar på det :) vart vill du åka n ågonstans?



kram

2011-02-21 @ 18:46:32
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0