Svar på fråga

Anonym säger (och det har hon helt rätt i...)

Man borde bestämma sig en gång för alla att skita i varje äsblogg och lova sig själv att aldrig mer besöka dem. Men det är inte så enkelt som det låter, tycker jag åtminstone. Jag ska, inom en riktigt snart framtid, försöka lämna bort alla äsbloggar - hoppas du också gör det! =)

Har du funderat på att söka hjälp för att bli helt frisk? Vilken hjälp har du i så fall funderat på?

Svar: Ja eller hur! Men det är svårt:(

Hm, ja har funderat men kommer nog inte hända att jag söker hjälp. Hjälp från kuratorn är väl det jag mest har tänkt på, men vill inte! Orkar inte. Kan inte. Eller jo kan kan jag. Men vill inte! Eller egentligen vill jag, men vågar inte. Snurrigt, men tror att du fatta hur jag menar!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du svarade! Jo jag förstår hur du menar. Skönt att inte vara ensam som känner så :)

2011-02-16 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0