Tjoho

Åh idag känner jag mig lite stolt! Jag träffade en kompis på bussen för någon dag sen och hon frågade om jag skulle med ut idag och jag sa ja, men egentligen vill jag inte alls gå ut. Så nu ringde jag henne och hade en bra bortförklaring som nästan var sann. Men den grej jag är stolt över är att jag faktiskt ringde  (känns lite mer personligt än att bara smsa), jag ringde! Jag som har jäääättesvårt för att ringa personer.

Fast jag hade faktiskt varit ännu stoltare om jag gick på krogen och faktiskt vågade prata lite än att jag ringde och avokade, men men. Man ska vara stolt över det lilla. Frågade i telefonen om vi kunde ses och typ fika någon gång under helgen istället men eftersom hon jag pratade med inte kunde sa vi att vi kunde göra det nästa vecka. Så får kontakta henne nästa vecka så kanske vi kan dra ihop ett litet gäng och ses:) Skulle typ vara toppenbra egentligen. Bara jag inte fegar ur...

O innan jag min kompis ringde jag upp en som jag har haft lite mejlkontakt med angående ett jobb så nu ska jag förhoppningsvis på interjuv nästa vecka:)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Svar; det kanske jag faktiskt ska ta och testa (: lät rätt bra faktiskt!

2011-02-04 @ 15:53:52
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0