De där jävla barsen!!

Fy fan!! Kommer ni ihåg att jag gjorde bars förra veckan tror jag att det var? Tänkte att jag skulle ta med en sån så jag öppnar burken där jag förvarade dem och tar fram en, så ser jag att den såg lite konstig ut på ytan men tänker inte mer på det utan bestämmer mig för att jag ska ta en till med mig. Så tar jag upp en till och baren under den är på ena sidan helt täckt av, mögel!!! Blev riktigt äcklad men inte lika äcklad som när jag några sekunder senare kom på att jag åt en sån igår! Jag kan alltså (förmodligen) ha ätit ha ätit möglig mat. Nu kommer jag antagligen må illa hela dagen och tro att jag kommer bli magsjuk. Fy fan! Usch. Tvi. Blä!!!!

Kommentarer
Postat av: marine

hahah, åhh nej förlåt. Men lite komiskt faktiskt. Tycker dock synd om dig. Jag har själv lite sådär halvfobi mot möggel. Ryser bara av tanken.

Min kompis berättade en gång att hennes lillebror hade ätit bröd och upptäckt något krämigt inne i det, men han hade ätit ändå. Han trodde ju att det var fyllning! Men nej, nej. Inte var det fyllning, inte. Mögel. Krämigt mögel. Hahah, så jäkla hemskt!

2011-01-26 @ 14:02:05
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se
Postat av: Alexis

Jag kan lugna dig med att säga att de flesta sorters mögel inte är giftiga eller någonting (:

2011-01-26 @ 14:20:10
URL: http://simplicities.blogg.se/
Postat av: Vendela

kan inte du skriva hur du äter och tränar en helt vanlig dag och rent genrellt? :)

2011-01-27 @ 19:42:10
Postat av: Lith

Haha förlåt hjärtat, men det är rätt roligt ;P



Jag har också gjort så en gång. Jävligt äckligt, men inte lika illa som när min syster slängde i sig ett halv plommon utan att titta efter och sen upptäckte att den var fyllt med larver.... USCH

2011-01-27 @ 20:23:31
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0