Herre min skapare

Åh herregud. Har suttit med en egentligen ganska lätt uppgift, i flera timmar! Jag bara ändrar och ändrar, det blir aldrig bra. Men nu ska jag nog låta texten vara för nu har jag ändrat så jäkla mycket... Ska hålla en presentation i kemi imorn om fetter. Jag hade själv inga problem att förstå när jag läste om det jag ska presentera imorn men jag har ingen aning om hur mycket de andra i klassen kan, så jag vet inte hur mycket bakgrundsfakta jag måste ha med! Det känns ju lite pinsamt och stå och babbla och försöka förklara saker som alla i klassen redan vet. På samma sätt känns det jobbigt att stå och prata om något som ingen förstår för de inte kan bakgrundsfakta om det...
Men hoppas att jag har fått till ett någorlunda bra sammanfattning av det med lagom mycket förklaringar och bakgrundsfakta!

Snart börjar i alla fall Solsidan, som man har längtat!:) Har sett avsnitten från första säsongen så jag tappade räkningen någon gång efter kanske tio gånger;) Älskar verkligen Solsidan. De är även planerat att det ska bli en tredje säson, glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0