Inkompetenta läkare, finns det?

Var ju hos läkarn idag, gick bra. Men måste dit om två veckor igen eftersom de skulle räkna ut resultatet av ultraljudet eller något sådant, min förra läkare kunde minsann göra allt under ett besök så jag bara behövde vara där en gång. Är de inte lika duktiga på vuxenavdelningen, eller? Så det känns ju bara lite segt att behöva åka dit igen. Jag som slutade klockan ett idag, men jag var hemma klockan fem pga av läkarbesöket. Men men, jag ska försöka att inte klaga.

Har bara ätit en macka, en halv vegetariskbiff, sallad och en apelsin idag. O klockan är över sex! Men snart är det middag, tacopaj typ. Det är riktigt gott, men senaste gången vi skulle äta det kunde jag inte låta bli att kika i rutan där näringsvärdena står (Arlas hemsida recept), 600-700 kcal. För en bit! Det fick mig att må lite dåligt men ska försöka att inte tänka på det.


Kommentarer
Postat av: narrow

sv: Okej, så det är bara att ge gärnet och verkligen satsa :) Jag är glad för din skull. Och att du har klarat det så bra ger mig pepp! Du är himlans duktig!

2011-01-12 @ 18:31:23
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: camilla

Okey :D jag gick också natur :) vilket år ? :)



Tack vad glad du gör mig :D



Hur är allt med dig? hur är ditt förhållande till mat osv??



kram

2011-01-12 @ 19:47:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: i.

Ja, det finns otroligt inkompetenta läkare. Jag föddes med en grej i mitt öga som är typ en tumör, och jag har hela mitt liv gått till massa läkare som inte haft en aning om vad det är och ingen har vågat röra det, och nu för några dagar sen gick jag till en läkare som visste precis vad det är, sa att det var ofarligt och att det går att ta bort med en enkel operation som jag inte ens behöver sövas ner för. Alltså, av alla läkare som jag har varit hos så visste endast EN. Det gjorde mig irriterad som fan, haha :)

2011-01-13 @ 12:53:12
URL: http://lyckaskakommatillmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0