Läkarbesök

Vägning, imorn! Nervös, som vanligt. Kanske har jag gått upp lite, ska ha mens snart och då går jag alltid upp 1-2 kg.

Juste, fick ett brev idag som sa att jag hade läkartid på onsdag!! Lite väl kort varsel tycker jag att skicka ut kallelsen fyra dagar innan. Har alltid gått till läkaren en gång om året, fast de senare åren har det faktiskt bara varit varannat år.
Anledningen jag ska till läkaren är för att jag hade hjärtproblem när jag var väldigt liten, så då måste jag kolla upp det så det inte blir sämre. Men det har inte blivit sämre på så många år så jag är inte så nervös:) Men det jag är nervös över är att det är första gången jag ska till vuxenavdelningen!:O Läskigt. O då kommer jag få en ny läkare, har haft samma i 18 år innan och nu får jag alltså en ny. Läskigt det med. Sen är jag lite irriterad såklart att jag kommer/ska få mens den veckan så då kommer vågen visa extra högt när jag är där. Jag är också såklart irriterad för att jag blir irriterad för att vågen kommer visa extra högt jag väger mig där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0