Läskig mardröm

Tjolahopp, har hunnit med en hel del sen jag vaknade av väckarklockan halv elva:D Först snoozade jag till kvart i elva, sen åt jag frukost (en apelsin bara) sen tränade jag (-348 kcal!), sen duschade jag och nu sitter jag här!:)

Ska åka till farmor om en och en halv timme. Ska inte bli särskilt kul, mina kusiner kommer ockå vara där. Jag skulle vilja prata med dem för dem är ju trevliga och så men jag vågar inte, brukar mumla hej när de kommer och ungefär samma sak när man ska åka hem. Inget mer, känner mig så efterbliven.

Ohjuste, hade en riktigt läskig men kort dröm inatt, ni ska få höra. Jag och mina två syskon skulle åka buss till skolan typ, så vi klev på bussen vid busshållsplatsen och satte oss ganska långt fram för det var så mycket folk. Sedan efter kanske 200 m (jag vet vilken väg vi åkte på) så står det en bil parkerad vid vägrenen, och när vi åker förbi den ser jag hur det slår gnistor från bilen som kommer mot bussen. De som sitter längst bak i bussen får panik eftersom bränsletanken satt tydligen längst bak i bussen och vrålar till chaffören att han ska öka hastigheten så gnistorna inte kommer i kontakt med bensinen i bussen eftersom då kommer hela bussen att sprängas. Det är panikstämmning i några sekunder  och jag kommer ihåg hur jag verkligen ber att bussen inte kommer sprängas. Men så hörs värsta smällen och jag förstår att bussens bakre halva har exploderat. Jag förstår att alla kommer dö, så jag säger till mina syskon att jag älskar dem och de säger samma sak tillbaka. Sedan önskar jag att det inte kommer göra ont att dö. Sen kommer en otrolig värme. Och sen dör jag. Då vaknar jag och hjärtat slår jättefort. Det var den läskigaste dröm jag haft på länge:( Riktigt obehaglig var den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0