Schemat börjar repa sig tack och lov

Hoho, mitt schema kan faktiskt bli okej nu. Men inte förens om typ tio veckor. Vi ska snabbläsa en pågående kurs för min lärare är gravid och det känns lite konstigt att byta lärare när man har en månad kvar på kursen typ. Så nu ska jag läsa typ 4-5 h fysik i veckan i drygt 10 veckor och sen försvinner dem lektionerna! Det gör att om man har otur får man riktigt långa monsterhåltimmar någon/några gånger i veckan men föroppningsvis kommer jag inte få någon monsterhåltimme. *håller tummarna*

Det gjorde mig på lite bättre humör, plus att de har gjort lite små ändringar i schemat som för mig verkar vara till det bättre.

Är så trött för jag hade svårt att sova igår så somna sent, dessutom vaknade jag tidigt också:( Så ska nog lägga mig & läsa ett tag i sängen. Måste försöka somna hyfsat tidigt, börjar 8 imorn! Jag som är van att få sova till halv nio på måndagar!

Kramisar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0