Svar på frågor!

Anonym undrar...

Var har du köpt den när den är så billig? Jag har försökt söka men när jag äntligen har hittat någon med dessa funktioner kostar den 5000-6000kr. Hoppas jag bara är dålig att söka och att det nog finns billigare :D

Svar: Tror jag köpte den på Team Sportia men vet att det var extrapris på den när jag köpte den så jag fick den lite billigare än ordinariepriset:) Men det går säkert att få tag på billagare crosstrainer som säkert är minst lika bra, men akta dig för de allra billigaste som ofta är väldigt ostadia och rangliga!

Anonym frågar...

Vad har du för crosstrainer och har du någon sort du rekommenderar? Tycker du att det är nödvändigt att köpa en med inställda program (t.ex. fettförbränning) eller känns det onödigt? Jag tror att jag ska köpa en!

Svar: gå in under kategorin "Tips!" och första inlägget i den kategorin (finns typ två inlägg hehe). Där står det vilken jag tror att jag har;) Själv kör jag nästan aldrig program, vet inte riktigt varför men det kan säkert vara kul att ha om man vill ha lite varierat motstånd:) Gör det!

 

Kommentarer
Postat av: e

Då måste jag bara få tipsa alla andra om att kolla på blocket! Speciellt om man vet vilken modell man ska köpa, då kanske man hittar en där(eller en liknande, vilket jag gjorde).

Jag köpte en för 1400:-, originalpriset var ca 4500:-, och den var helt fräsch och funkar jättebra!

2011-01-17 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0