Trötter

Känner mig fruktansvärt trött just nu, har inte ens sovit i fem timmar. Jag är en sån som behöver nio timmars sömn varje natt, då är jag nöjd. Kunde inte sova igår kväll och vakna under morgonen och kunde inte somna om. Tänkte träna nu under eftermiddagen men får se om jag orkar göra det, annars får jag väl träna imorn innan jag ska åka till farmor. Har ju bara tränat två gånger hitills under den här veckan, men jag har gått på promenad nästan varje dag så det är ju bra iaf:)

Har kollat igenom en massa universitetskataloger i hopp om att hitta något passande. En sak vet jag i alla fall, jag vill inte vara kvar i Stockholm! Börjar jag plugga i Stockholm kommer jag bli fast här för alltid och bo hemma tills jag är 25, inget jag vill. Men är väldigt osäker på om jag ens skulle klara av att bo själv. Känns som jag inte skulle klara av att ta hand om mig själv. Så hur ska man göra?! Måste ju bestämma mig ganska snart...

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag håller på med samma sak! Vill inte bo kvar i Stockholm heller, för då måste jag bo kvar hos mina föräldrar, och jag vägrar göra det! Har kollat lite på Arvika. :3

2011-01-09 @ 23:10:23
URL: http://anotheralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0