Weird...

Fick min mens idag, det var ju lite knasigt eftersom jag borde inte ha den förens om två veckor? Weird.

Kom precis hem från skolan, så skönt. Helgens planer är väl typ att plugga lite. Har inga planer för helgen som vanligt. Börjar få panik över studentskivan, har inte sålt en enda biljett än och kommer inte göra förens jag tar kontakt med mina kompisar som jag aldrig gör. Lovar mig själv inför varje helg att jag ska ta kontakt med dem men jag orkar helt enkelt inte!! Vet inte hur jag ska göra med de där jävla biljetterna som orsakar sådan ångest.

O för att inte tala om ångesten och stressen inför nästan år, vad ska jag göra då? Vad ska jag plugga?

                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var samma med mensen för mig denna månaden, 2 veckor för tidigt, helknas!

2011-02-01 @ 22:14:32
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0