Badsugen? Nej

Halloj!

Vaknade vid nio imorse och åt frukost samtidigt som jag kollade på Flyg 29 saknas, kommer ihåg när det gick för några sommrar sedan på Sommarlovsmorgon! Det är dock så himla dåligt att det är dubbat nu! Det förstör verkligen hela programmet!!

Idag skulle jag egentligen göra något med mina klasskompisar men det kommer nog inte bli något, inte för mig i alla fall. En av mina kompisar ringde precis och sa att hon och en till satt vid några klippor och solade och en tredje var på väg dit för att också sola och bada. Jag blir såhär, varför kunde de inte bestämma några timmar innan och ringa och säga att "Nu möts vi här och och då", klart slut så möts alla där. Jag gillar att planera saker och vill veta i förväg om jag ska någonstans och vad jag ska göra där, nu tackade jag nej bara för att jag inte orkade packa ner badkläder och sätta mig på en varm buss och sedan en äcklig tunnelbana i 40 min för att sedan när jag kommer fram typ en och en halvtimme senare (jag måste äta och packa först i såna fall) åka hem direkt för alla är trötta på att bada. Eller åka in till stan istället och typ bara gå runt. Jag är inte som dem, jag tycker inte om att bara spontanåka in till stan och hitta på något som de tycker är kul men inte jag.

Men de ska kanske åka mot mitt håll senare i eftermiddag och då sa jag att de kunde ringa så ville jag vara med. Det skulle vara bra för mig att komma ut och träffa lite folk, har inte gjort det någongång typ sedan jag började jobba vilket var för 4 veckor sen tror jag. Men jag tycker inte ens det är särskilt kul och bada! Det känns ju inte mer lockande att åka i 40 min till ett badställe när jag tittar på vädret här, mörka moln över hela himlen... Därborta hade det tydligen varit klarblå himmel men det lär väl ändras? Jaja, jag är supertråkig och har fullt av ursäkter- jag vet. Men orkar man inte så orkar man inte, faktiskt. Jag saknar faktiskt mina gamla kompisar just nu, de som jag gick högstadiet med, vi är mer lika och jag har nog mer kul med dem, ibland i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0