Duttig

Nämen tjenare!:) Idag har jag varit duktig! Har gjort två prov av sex jag måste göra denna veckan i mattekursen! Så nu har jag kommit en liten bit på vägen i alla fall! Men det tog på krafterna så nu är jag så himla trött att jag bara inte orkar blogga! Dygnet räcker inte till för allt jag vill göra för nu måste jag lägga mig i soffan och bara slappa känner jag och redan inom två timmar ska jag ligga i sängen och vara redo för att sova, är det planerat i alla fall! Önskar er en trevlig tisdagskväll förresten!

Kommentarer
Postat av: camilla

Åå vad e de för mattekurs du läser?:D



tack så otroligt mkt, ja de känns fantatiskt verkligen, som jag längtat haha:D måste bara ta mig ork o ta mig till friidrottshallen också:P

2011-07-07 @ 19:12:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0